1

Hejsanhejsan

I NATT ÅKER VI!! :D:D
Haha, helt overkligt! Jag har typ packat klart, går bara runt och är orolig för att jag glömt något. Men jag tror inte det ändå,  har inte den där känslan man brukar ha då hehe.. Igår vägde väskan 18 kg, har plockat ur lite nu så jag hoppas jag klarat att få ner något kilo så jag kan ta hem saker också.. I eftermiddag ska vi hem till Vicky, lämna väskorna, äta, kolla på sällskapsresan och sen åka klockan 02.00 hemifrån. Kommer sakna alla så mycket! och jag har blivit jätterädd för att flyga.. Tänk om jag dör?! Utan att ha sagt hejdå till mamma, pappa och Stina.. fyfan.. men så ska man inte tänka.. hur stor är risken liksom?  Precis!  ;)


Tältningen förresten var jättekul! Bobe kom på måndag kväll och stämningen lättades riktigt fort tycker jag.. Mådde så jävla illa innan och var så jävla trött så jag fattar inte hur jag lyckades le mot honom när han kom, men jag tror jag klarade det ganska bra hehe...Vid tiotiden den kvällen åkte vi till Gaddis och badade (dagen innan hade jag, simon och oskar vart på Skräcklan med Vicky och Kajsa!) och det var riktigt varmt i vattnet. Vi hade skitkul och lekte julgran/midsommarstång =) När vi kom hem vid tolvtiden var det bara att börja sätta ihop tältet.. sen la vi oss, men jag, Danny och Bobe somnade inte förrän fem. Till saken hör att jag skulle upp och åka till tandläkaren klockan sju. Inte så trevligt, men vi hade kul undernatten så de fick det vara värt.
   På tisdagen skulle jag till Ikea med Gu och kolla möbler så då fick danny och bobe klara sig själva en stund, Oskar hade åkt hem. På Ikea hittade vi allt vad vi sökte så nu gäller det bara att få de gamla att godkänna det. När jag kom från Ikea låg pojkarna och tittade på världens mest underbara Sally, så det var bara att joina! haha.. Senare åkte vi och badade, denna gången på Skräcklan vilket inte verkar vara lika populärt hos andra som hos mig. Den natten sov vi inomhus i mitt rum. Det blev ännu lite mer Sally, prat, skratt och så en natt-promenad.
    På onsdagen skulle Danny hem tidigt så vi städade och så åkte jag och Bobe till Sunita där hon och Adde var. Det visade sig att hon hoppade på kryckor (och åt samma tabletter som jag haha) efter skadan hon fått på VM som jag nu också förstått att det var! Helt sjukt, min kompis har vunnit VM! :P




Nu måste jag ta och få koll på min packning innan jag ska ut i affärer, hem till Sunita, hem till Julia, sen hem till Patte och sen hem till Vicky :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback