Turné

Turnén har börjat!
Lite trist att inte få vara med på mer än kör-delen.. men ändå helt okej :P Hade inte orkat oroa mig för om det skulle gå bra eller inte två gånger om dagen, hehe..
   Försökt plugga lite Naturkunskap med pappa idag. Gick sådär.. jag hade inte ätit på länge och blev mest förbannad när han inte kunde förklara.. Får ta tag i det i mororn igen. Fick panik när jag upptäckte igår att jag har både Historia och Naturkunskap-prov direkt efter turnén.. Fattar naaaaada i bägge ämnena.. Jäkla Håkan alltså (Historiavikare för terminen), blir galen på människan! Och NK är jag ju helt lost i, men jag ska verkligen försöka.. Läste både igår och idag så jag hoppas jag kan fortsätta i det tempot fram till vi har proven..Blir en spännande vecka!

Nu ska salong-Anna öppna!
Hade gött..
Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback