brumbrumbrum

Nu har jag något nytt att berätta; Sedan den 23 februari kan jag köra biiil! UnderbartUnerbartUnderbart! Sån himla befrielse! Mamma och pappa vill inte att jag kör själv än så de är med mig när jag ska nånstans. Blir ju typ samma grej som att de kör mig eftersom de fortfarande måste vara tillgängliga när jag ska någonstans, men ändå. Jag kör själv! Och nästa vecka ska jag, Sunita och Fatma åka till Örebro på öppethus på universitetet där, och då hoppas jag verkligen att de låter mig köra. Gud vad glad jag hade blivit då! Sen är det årsmöte för norra valkretsen några dagar efter i Alingsås. Hade vart så hiiimla gött om jag och Maria fick komma och hämta upp de gamla ;) Dom hade känt sig så underlägsna, och de kan dom bannemig må bra av nån gång i bland.
  
RÅM i Gbg i helgen förresten, det var kul. Jag väl otroligt trött bara och det var fruktansvärt kallt i skolan, men vi diskuterade intressanta saker, jag var på roliga seminarier och det var kul att i stort sett alla var med. Det var bara Filip, Josfine och Moa som fattades. Sen är det klart att man blev irriterad på vissa diskussioner som man själv anser helt onödiga, men på det stora hela  var det bra grejer tycker jag. Man får verkligen tänka till i endel frågor, och det är ju alltid kul att få nya perspektiv på saker. 
  
Kan ju också meddela att jag igår lämnat ut länken för absolut första gången till någon, nämligen Vicky :P Så henne skulle jag vilja hälsa till (Haha), om det nu skulle visa sig att hon finner denna läsning intressant. Vilket jag starkt betvivlar, men ändå :P

Kommentarer
Postat av: Vicky

hehe va söt du är.. klart de är intressant älskar poletik haha så mycke ;) ja vill oxså hälsa till världens bästa kompis anna :)

2009-02-26 @ 00:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback