mer träna!

Idag var det öppet hus på Sportlife och jag skulle gå med mamma dit var det sagt och sola medan hon gick på ett pass. Vi försov oss såklart och hann inte gå på passet. Men vi åkte dit ändå och gick runt inne på gymmet istället och gjorde de maskiner jag brukar göra så visade jag mamma hur de funkade och så. JAG KUNDE GYMMA! Till och med endel benmaskiner kunde jag göra! Då behövde jag lite hjälp att få benen på plats och så på endel, men armarna klarade jag helt själv och det kändes så gött! Nu längtar jag till att kunna ro så jag kan bli av med lite fett också och inte bara få muskler..Och simma ordentligt! HoppasHoppasHoppas verkligen att det kommer nu snart! Som jag har saknat detta!

Igår var jag i Göteborg på återbesök hos Aina också. Hon sa att det såg väldigt bra ut för att ha gått såhär kort tid, men också att jag inte skulle förvänta mig att kunna klara mig själv på 3 månader ungefär, och att jag inte skulle räkna med att vara återställd innan ett år hade gått. Det kändes ju mindre bra.. Längtar så efter att kunna köra bil och att kunna gå på kryckor, kunna komma hem till folk utan att pappa kör och sedan bär in mig..
Idag fick jag också reda på att ärren inte ska utsättas för sol på ett helt år för att de då kan bli fula när de läker. Jag som gillar att sola så! Hatar att va såhär blek, jag ser inte levande ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback