jäjä

Idag är det tisdag. En lugn dag i skolan, med helt okej lektioner. Trots det trodde jag aldrig att jag skulle lyckas ta mig iväg.
Hade en sån jävla pissdag igår. Allting var fel. Jag fick sånna panikattacker på två lektioner, satt bara och skaka och ryckte men jag höll ut och klarade lektionerna utan att skrika eller gråta hehe.. Hade ont i huvet, frös, svettades och var allmänt trött och grinig. Efter ett tag kom jag på att jag glömt ta tabletter på morgonen, så det var la därför jag var en levande nerv-vrak. När jag kom hem visste jag inte vad jag skulle göra.. La mig och lipa en stund, sov, kolla på tv, fick panik igen. Vid åtta-tiden gick pappa en promenad med mig, vi gick till Astor och sen till Willys. Hemma sen åt vi kvällsmat och kolla på tv.. jag fick panik igen.. men då tog mamma fram sitt fotbad som visade sig vara en mycket bra uppfinning! Det var lugnande och efter de tmådde jag lite bättre. Var fortfarande orolig för att jag inte skulle kunna somna och låg i soffan länge för att undvika att lägga mig i min egen säng. Men till slut var jag tvungen. Hade lite svårt att sova men det gick efter en stund :)
Sov inte så länge och trodde därför inte jag skulle palla denna dan.. men den visade sig gå riktigt bra!
Gemu på morgonen, visade sig att jag kan mer än vad jag trott innan, KuHi var kul, gitarren var väl som den brukar förutom att jag fick till mina F riktigt riktigt bra, och sen svenska där jag och Vicky mest satt och flumma och tönta oss..
Nu på eftermiddan har jag bakat, eftersom min lilla Stina kommer hit om en stund och så skulle jag få underhålla henne sa hon, låter ju bra!:)
Ikväll är det GU, blir nog inte så spännande men ändå..

Det var allt från mig för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback