trallala

Jag har börjat skolan igen! I fredags var första dagen, väldigt jobbig.. vet inte om de berodde på att jag sovit aningens oroligt under natten eller vad de va men jag var väldigt trött i alla fall. Får se hur de blir nu i veckan. I morgon är de kör i alla fall :D Vad jag har längtat!
   Idag har jag och Carro pluggat 4 timmar i sträck.. hon var här från klockan två till halv sju :P Hoppas att något har gått in till psykologiprovet i morgon som jag förövrigt känner att jag mååste ha MVG på, eller absolut minst ett starkt VG...

I fredags var jag och Vicky på bio tillsammans. Det var längesen vi gjorde något tillsammans nu så det var mysigt. Hon körde deras nya bil, och hon fick lyfta mig i och ur den :P Haha..

Och justde! Igår drog jag med Stina på manifestation i stan mot Israels ockupation av Palestina. Vet inte vad jag tycker i den fråga egentligen, mer än att jag är helt säker på att kriget måste sluta, och just nu är de Palestinierna som lider.. Orkar inte med krig mer, det får fan va nog! Och igår, det var en sån otroolig sammanhållning! Jag blev helt gråtfärdig av att alla var så sammansvetsade och skrek samma saker och var så överäns. 
   Efter manifestationen gick vi och fikade på espresso house. Där kom vi fram till massa bra! Vi ska tillsammans nu sluta äta godis och glass fram till skolavslutningen. Vi ska stötta varandra och ha en litenutvärdering varje mångad om hur det har gått ;) Jag vill gå ner 3 kg och detta ska Stina hjälpa mig med, haha :P Sen har vi också bestämt oss för att bli riktigt taggade på Högskleprovet och få bäst resultat i Trollhättan :D haha

 
Så det är vad mitt liv kommer bestå av nu framöver, nyttigheter och studerande av högskoleprov!
Tack och hej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback