träna

Torsdag idag och jag har haft en lugn dag, som vanligt.  Hade ensemble, min andra denna veckan med Cecilia, och det gick piss.. Den nya nu "vokaljazz" går jättetrögt. Jag ska sjunga första-alt och kollar såklart på fel rad hela tiden och kan inte komma in på rätt ton. Blää.. Men vi sjunger en jättekul låt i alla fall, "Mr Sandman". Synd jag inte kan sjunga den bara hehe.
   Efter skolan tog jag tag i klädhögarna i mitt rum, och efter det åkte jag och pappa och tränade i bassängen på habeliteringen.Det kändes bättre än tidigare. Jag kände mig starkare och orkade mer. Kunde stå när jag bara höll i kanten med en hand, och till och med gå ett par steg. Efter ett tag fick pappa mig till och med att våga simma. Först höll han mig under magen, men sen vågade jag själv! Det såg ju inte så fint ut direkt, men ändå. Det är på gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback